اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

ماجرای محرومیت گلر سابق پرسپولیس چه بود؟| جیب خالی با سوشا مکانی!

  • کد خبر: ۱۰۰۲۲۹
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
ماجرای محرومیت گلر سابق پرسپولیس چه بود؟| جیب خالی با سوشا مکانی!
سایت‌های شرط‌بندی داستانی طولانی و عجیب دارد؛ آن‌قدر طولانی که اگر از خواننده‌های ۷ شنبه باشید، می‌دانید و دیده‌اید و شاید خوانده باشید که شماره اول ۷ شنبه را درباره پشت پرده همین سایت‌های شرط‌بندی نوشتیم

به گزارش شهرآرانیوز، سایت‌های شرط‌بندی داستانی طولانی و عجیب دارد؛ آن‌قدر طولانی که اگر از خواننده‌های ۷ شنبه باشید، می‌دانید و دیده‌اید و شاید خوانده باشید که شماره اول ۷ شنبه را درباره پشت پرده همین سایت‌های شرط‌بندی نوشتیم؛ زمانی که پای خیلی از خواننده‌ها و چهره‌هایی که این روز‌ها درگیر هستند، به ماجرا باز نشده بود. به‌هرحال آنجا نوشتیم که سازوکار کلی سایت‌های شرط‌بندی چگونه است و بازی روانی که شما را همیشه یک بازنده بزرگ در این رقابت قرار می‌دهد، چگونه عمل می‌کند. اما حالا به بهانه یک خبر، مناسب دیدیم که کمی درباره نحوه دخالت بازیکنان در روند تغییر اتفاقات مسابقه بنویسیم.

خبر محرومیت یک‌ماهه سوشا مکانی به‌دلیل مشارکت با سایت‌های شرط‌بندی، خبری عجیب، ولی واقعی است درباره دست‌داشتن یک بازیکن فوتبال در تغییر نتایج مسابقات. به گفته رسانه‌های نروژی، مکانی روی رویداد‌های فردی یا نتایج دوازده مسابقه شرط‌بندی کرده که خودش در ۹ مسابقه هم برای تیم نروژی به میدان رفته است.
خب بگذارید با هم سازوکار دخالت برخی از بازیکنان فوتبال در کلاهبرداری سایت‌های شرط‌بندی را مرور کنیم و ببینیم که چگونه بازیکنان فوتبال مهره بازی بنگاه‌های شرط‌بندی می‌شوند و جیب ما را خالی می‌کنند.

سایت‌های شرط‌بندی تقریبا همه مسابقات حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و گاهی آماتور دنیای فوتبال را پوشش می‌دهند. کاربران می‌توانند بازی رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را پیش‌بینی کنند یا مسابقه دو تیم باشگاهی در لیگ دسته دوم زامبیا! جالب اینجاست که سایت‌ها برای هر مسابقه حدود چهارصد روش برای شرط‌بندی قرار داده‌اند. مثلا اینکه تعداد خطا‌های کدام تیم بیشتر است، یا اینکه مجموع تعداد کرنر‌های مسابقه از چه عددی بالاتر خواهد بود، یا اینکه شما باید درباره جهت اولین یا آخرین کرنر یکی از تیم‌ها پیش‌بینی کنید که توپ از سمت راست به خارج از زمین می‌رود یا از سمت چپ.

همین تنوع عجیب در شرط‌بندی، دست سایت‌ها برای زدوبند با بازیکنان و مربیان را باز می‌گذارد. افراد معمولا درباره آپشن‌های بدیهی و کم‌ریسک با رقم زیاد شرط‌بندی می‌کنند و اینجاست که سایت‌ها وارد عمل می‌شوند. مثلا بعید است که یک دروازه‌بان در دو دقیقه اول بازی بیشتر از دو بار توپ را با پا لمس کند، یا مثلا یک تیم در نیمه اول بیشتر از پنج کرنر به‌دست بیاورد. اینجاست که سایت‌ها با آگاهی به مقدار پول شرط بسته‌شده برای هرکدام از آپشن‌ها به کمک مهره‌های داخل زمینشان وارد عمل می‌شوند. به همین سادگی شما درحال تماشای نمایشی می‌شوید که شاید در نگاه اول همه اتفاقات به‌صورت عادی درحال رقم خوردن است، ولی در پشت پرده میلیارد‌ها تومان پول فقط با یک خطای بیشتر یا کمتر جابه‌جا می‌شود؛ یک بازی دوسرباخت برای کاربرانی که نمی‌دانند قهرمان داخل زمینشان دراصل کاسب سایت‌های شرط‌بندی بیرون زمین است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->